GILBERTO GIL / AMADOU & MARIAM - HEAR THE WORLD BASEL - Tickets

Tue, 11/7/17, 8:00 PM Messe Event Halle
Messeplatz, 4058 BASEL

Further information ...

  • When & where?

  • For me and others!

  • Ticketcorner Community

detailb.teaser.ticketPrice.p.orderTickets

Order hotline 0900 800 800
CHF 1.19/min.
MO-SU: 8am-10pm hrs
Order tickets now!

Best seat booking

You select the price – we select the best available seats

Booking based on seating
Search for your seat yourself
GILBERTO GIL / AMADOU & MARIAM - HEAR THE WORLD, Messe Event Halle, 11/7/17
Close full screen view
CategoryDescriptionSelling Price*Quantity 
1 Category 1Normal price
CHF 101.90
2 Category 2Normal price
CHF 81.90
3 Category 3Normal price
CHF 61.60
Welcome to
Messe Event Halle
seating chart booking
 
 
  •  
    Average rating:
      4.6 stars, out of 104 Fan reports
  • ZÜRICH - Kaufleuten

    5/17/17

    Es war einfach Hammer gut! by Loy vo Züri, 5/20/17
    Etwas lauter hätte es sein können. Was man beanstanden könnte ist, dass schon von der Türöffnung bis Konzertbeginn gute Musik hätte gespielt werden können. Was eigentlich sonst immer der Fall ist. Das habe ich vermisst. Lasst Amadou & Mariam wieder kommen LG
  • BASEL - Event Halle Basel

    10/23/16

    Virtuose Rodrigo y Gabriela by Heinz Volken, 10/27/16
    Nur schon für diese beiden Gitarrenkünstler hat sich der Abend gelohnt. Die Standing Ovations waren mehr als verdient. Schade, dass sie keine Zugaben spielen durften. Alvaro Soler war eine Enttäuschung. Mit einem Dauerpegel von 105 dB wurde das Publikum war es leider kein Genuss. Solche Leute am Mischpult gehören verboten. Die machen den tollen Auftritt der Band zunichte.
  • BALE - Messe Eventhalle

    10/22/16

    Excellent concert by Sarchioni, 10/25/16
    Jeff BECK - guitariste virtuose, musiciens supers, playlist géniale. Salle super, bonne vision avec écrans géants, très bonne acoustique
  • Featured:
    Baloise Session
      4.6 stars, out of 16 Fan reports

About this artist

Image gallery

Continue browsing

Order hotline 0900 800 800
CHF 1.19/min.

Monday - Sunday 08-22 hrs